Laatste weekje Wildlife! - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Maartje Hartog - WaarBenJij.nu Laatste weekje Wildlife! - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Maartje Hartog - WaarBenJij.nu

Laatste weekje Wildlife!

Blijf op de hoogte en volg Maartje

11 April 2015 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Vrijdag 3 april:
’s ochends hadden we PBL en voor het eerst 4,5 punten gescoord van de 5! Haha verder de hele dag aan de module opdracht gewerkt. ’s Avonds lekker filmpje gekeken.

Zaterdag 4 april:
We zouden naar de township gaan om te gaan schuren en verven maar dit ging helaas niet door! Het had ’s nachts namelijk geregend en dan zou het hout nog te nat zijn. We waren wel naar het vrouwtje gegaan die het voor ons had geregeld en daar kregen we lekker thee met een zelfgebakken muffin! Toen weer terug en zo’n beetje hele dag met module opdracht bezig geweest en nog een beetje geleerd voor de toets want die was afgelopen woensdag!

Zondag 5 april, maandag 6 april en dinsdag 7 april:
Leren, leren en nog eens leren! Wel nog een keer baantjes gezwommen in het zwembad en een ochtend bij het zwembad gelegen.

Woensdag 8 april:
De toets! Nog even vroeg uit bed om het laatste toch nog even door te nemen! Ik ben echt heel benieuwd naar de score, want sommige vragen waren toch wel lastig, dit wordt vast niet nog een keer 90% goed! Na de toets mn koffer ingepakt, gewassen en na de lunch hele middag bij het zwembad gelegen! :) ’s avonds laatste avondje Louis Pub! Was weer een gezellig avondje.

Donderdag 9 april:
We zouden met bijna iedereen naar Port Elizabeth (alleen Sarah niet :( ), de meeste zouden namelijk vrijdag vanaf Port Elizabeth vliegen naar hun volgende bestemming, sommige naar Bali, naar Kaapstad of naar Nederland. Donderdag middag hebben we lekker op het strand gelegen en bij souvenirtjes gekeken. ’s Avonds uiteten geweest, echt super lekker, zeker een aanrader voor Evita! (restaurant heet: Something good)

Vrijdag 10 april:
De dag dat bijna iedereen mij zou gaan verlaten! ’s Ochtends vertrokken de mensen die naar Kaapstad en naar Bali gingen. Bij Mascha was de vlucht alleen niet goed geboekt, dus die kwam weer gezellig terug! De vlucht van de mensen die naar Nederland gingen vertrok om 6 uur ’s avonds dus met hun kon ik nog een dagje doorbrengen! Lekker naar het strand geweest en lekker geluncht. Mascha kon uiteindelijk om 6 uur ’s avonds met de bus naar Kaapstad en toen was ik er nog met Lisette. Lisette heeft van vrijdag op zaterdag nacht om 6 uur ’s ochtends gevlogen, dus wij hadden nog een avondje samen. Zijn naar de Beer Shack geweest (aanrader Evita!) was een gezellige kroeg waar je lekker kan eten en een drankje doen!

Zaterdag 11 april:
Dat is het dus nu, ik weet eigenlijk nog steeds niet wat precies mijn plannen zijn vandaag, of een tour door de stad of lekker naar het strand, ik wil in ieder geval eerst even met mijn scriptie bezig en nog wat dingen regelen voor de dagen die er aan komen!

Hele dikke knuffel vanuit het warme Port Elizabeth!!

• 19 April 2015 - 15:40

Marielle Je Kleine Zusje Je Weet Zelluf:

Jooo sis,

Wonder boven wonder ben ik de eerste die reageert, wauw. Ik had een lijstje gemaakt vanmorgen met wat ik allemaal moet regelen etc.
    En daar stond ook als onderdeel bij: blog van zus lezen! Dus, die kan ik bijna afstrepen! :)

Dat restaurant waar je over vertelt. Wat voor eten is daar dan? Je vindt het lekker, das duidelijk. Maar smaken verschillen toch? Hahahhaa.

Beer Schack? Kan je beer eten? :P Of zat je er op berenvachtjes?

Had je uiteindelijk nou nog een tour door de stad gedaan?? Of toch strand? Hing er van af of je goed had geslapen toch?

Bedankt voor het grappige skype gesprek en de 155 quats. (killing)

Knuffel en kus terug voor jou, vanuit het mooie Eesveen.

EN TOT VRAAAAAIDAAAAAG!!!! <3