tm 29 mei - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Maartje Hartog - WaarBenJij.nu tm 29 mei - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Maartje Hartog - WaarBenJij.nu

tm 29 mei

Door: mdenhartog

Blijf op de hoogte en volg Maartje

29 Mei 2011 | Aruba, Oranjestad

Nou dan maar weer een verslagje.. Zullen er niet heel veel meer komen, want ga alweer bijna naar huis! Wat gaat de tijd toch snel..

Maarja, maandag: we moesten werken in de keuken vanaf 3 uur.. daarvoor hebben we boodschapjes gedaan en beetje bij zwembad gelegen..

dinsdag konden we niet werken.. en zijn we met Ronald naar het strand gegaan.. hebben we 's avonds lekkere taco gegeten bij de taco bell.. Echt dat moeten ze in Nederland ook hebben! Is echt zo lekker! Daarna hebben we in de jacuzzi gelegen van het Marriot hotel, was weer heeerlijk!:D

Maarja, woensdag weer werken vanaf 3 uur.. daarvoor weer bij het zwembad gelegen.. 's avonds uitgegaaan, was gezellig want Femke (collega van ons) was jarig!:)

Donderdag hadden we vrij!:) Hele dag heerlijk geluierd! lekker uitgeslapen, bij het zwembad gelegen, en 's avonds pizza gehaald bij Domino's omdat we geen zin haden om te koken.. Daarna naar de film geweest, dit keer Kung Fu Panda2 ! Was echt heel grappig!

Vrijdag zijn we 's ochtends naar het strand geweest en om 3 uur werken..

Zaterdag moesten we auto betalen en daarna weer werken vanaf 3..

Dus al met al een best saai weekje gehad! Niet super veel gedaan.. eigenlijk alleen werken haha.. Verder wel goed nieuws gehad, want moeten maandag, dinsdag & woensdag in de bar werken en daarna hebben we vakantie! Mochten 8 vakantie dagen opnemen, hebben nog een vrije zondag te goed en twee gewoone vrije dagen! Heerlijk!! Dus wss zijn volgende verslagen weer wat boeiender doordat we dan leuke dingen gaan doen!

Maarja, hoe gaat het verder met iedereen? Nog nieuwe roddels vanuit Nederland? Jullie moeten maar eventjes vertellen hoor!

Knuffelsss!

• 31 Mei 2011 - 15:30

Zusje:

naja, ben ik alsnog de eerste die reageerd! wat stom van iedereen, haha. hier dan even reactie. er staat dat je dinsdag niet kon werken? wou je dat graag dan? of was de auto kapot, hihi. en deed de auto het dit keer wel goed toen jullie naar domino's gingen? hebben wij zo'n goede herinnering aan he, haha! ik heb je trouwens gekrabbeld op hyves, maar dat heb je vast gezien als je dit leest, haha! verder zijn er hier niet echt roddels, mijn feestje is rustig verlopen, komt vast omdat jij er niet was! je had al gehoord dat ik 22juni voor theorie ga? dan ben je gelukkig weer thuis om goed aan mij te denken en mij te smsen zodra ik klaar ben, haha! heb je al een beetje zin om naar huis te gaan? naar guus te gaan met chris? ik hoor het wel. dikke kus je zusje!

• 06 Juni 2011 - 12:04

Martjedenhartog@hotm:

Lieve Maartje nog een korte tijd en dan weer huiswaarts,uit al je verslagen gelezen dat je wel genoten hebt op Aruba,het zal je wel tegen vallen hier in Holland daar alle dagen mooi weer en het strand zo dicht bij,maar in Holland is je fam.en natuurlijk Chris die vol ongeduld op je wacht.Maartje goede reis naar huis en tot sprekens.
    Lieve groetjes van Opa en Oma Hartog.