Één na laatste verslag! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Maartje Hartog - WaarBenJij.nu Één na laatste verslag! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Maartje Hartog - WaarBenJij.nu

Één na laatste verslag!

Door: mdenhartog

Blijf op de hoogte en volg Maartje

13 Juni 2011 | Aruba, Oranjestad

Nou toch nog maar een verslagje tussen door want heb nu al het gevoel dat ik heel veel dingen vergeten ben die de afgelopen tijd zijn gebeurd, en dat als ik wacht tot ik in Nederland ben, dat ik dan echt te veel ben vergeten.. Daarbij weet ik niet wanneer ik in Nederland tijd maak om een verslag te typen..

Nou het laatste wat ik had getypt was zaterdag 30 mei, alweer een tijdje geleden..

Zondags hadden we onze laatste dag in de keuken, maar konden we niet heen omdat Cornelie naar de dokter moest! We hebben dus vanaf 3 uur tot 6 uur daar gezeten!:O Toen moesten we nog medicijnen halen en eten etc. Uit eindelijk waren we dus half 8 klaar.. Dus gebeld naar het werk of het nog wel zin had om te komen.. Gelukkig zeiden ze dat dat niet hoefde want nu konden we naar Pirates of the Caribbean! Want Ronald en Michelle waren ook vrij!:)

Maandag moesten we om 4 uur beginnen bij de bar, maar Cornelie was nog ziek dus ik ging alleen werken.. Was echt heel leuk, gelukkig moest Evelien ook werken daardoor was het nog gezelliger! Eerst werd alles beetje uitgelegd en kreeg ik de drank kaart om beetje uit mn hoofd te leren.. Alleen was het wel heel erg rustig! Had wel alleen pauze, maar heb in kwartiertje gegeten en toen nog eventjes bij Evelien gestaan.. Toen zei zij al dat ze ging vragen of ze rond 8 uur naar huis mocht omdat het zo rustig was.. Dus dacht ik nou laat ik het ook maar vragen want ik ben toch extra hier! Dus wij rond acht uur opzoek naar de Piet (degene die over de roosters gaat) En na heel lang zoeken, nog steeds niet gevonden.. Dus toen hebben we hem uiteindelijk maar gebeld en het mocht! Dus wij rond 8 uur lekker naar huis!:)En ik had in die paar uurtjes werken gewoon 6 dollar fooi gekregen!:D 's avonds hadden we geloof ik niet heel veel gedaan, gezellig gezeten met zijn drieën want Michelle was ook vrij. H

Dinsdag moesten we om 10 uur beginnen met werken en moesten we dus opstarten, we moesten alle flessen drank, ijs etc. op de goede plek zetten. we waren om 6 uur klaar met werken en hadden bij per persoon 10 dollar fooi!:) 's avonds weer lekker gechilled.

Woensdag zouden we op de banden gaan achter een boot, maar dit ging niet door omdat Ronald en Michelle waren vergeten dat ze Bas moesten wegbrengen naar zijn werk.. Dus had het geen zin om voor zo'n korte periode te gaan.. We zijn dus lekker thuis gebleven en hebben bij het zwembad gelegen.. we moesten officieel om 4 uur beginnen met werken maar hebben eerst even gebeld naar het werk of we wel echt moesten komen omdat het zo rustig is. Toen zeiden ze dat we rond 5 á 6 uur weer moesten bellen om te kijken of het dan wel druk was. Maar dat was het nog steeds niet dus we waren vrij!:D Maar toen hadden we dus bedacht om naar de Hangover 2 te gaan, maar toen bij de bios kwamen bleek die nog niet te draaien.. dus zijn we naar Kung Fu Panda 2 gegaan! Echt die film is zo tof!! Ik vond m echt super grappig! (Cornelie en Hamid wat minder haha)

Vanaf donderdag wisten we dus dat we 2 weken vrij waren! Dan bedenk je dus echt wat moeten we allemaal gaan doen op dit eiland waarvan je zo'n beetje alles al hebt gezien!? Maar als ik het zo achteraf bekijk, hebben we ons wel vermaakt!:) Helaas was het donderdag slecht weer,
Donderdag was het slecht weer dus was het beetje vervelend om te gaan bekijken wat we konden doen.. Tot we een ingeving kregen om te gaan winkelen want daar heb je geen goed weer voor nodig! Maar natuurlijk het was Hemelvaartsdag, dus dit feest ging niet door.. Uit eindelijk hebben we paardrijden gereserveerd voor vrijdag en foto's gemaakt van het Holiday Inn voor het verslag.. verder niet veel gedaan..

Vrijdag gingen we dus paardrijden! We moesten om half 2 aanwezig zijn, en daarvoor waren Cornelie en ik nog naar Holiday Inn gegaan om onze check in te wisselen, maar dat kon helaas niet... Gelukkig was het verder wel mooi weer! Dus paardrijden was super leuk! Ik zat op een witte hengst genaamd: Billy Boy ! Wat ikzelf wel een grappige naam vind(A). We gingen met zijn vieren, Cornelie, Ronald & Michelle maar van ons vier ben eigenlijk de enige die echt rij ervaring heeft! Verder hebben zij ook wel eens paardgereden maar niet zo vaak! Dus het was heel grappig(A) Toen we weg gingen begon het al meteen want we moesten dikke heuvels/bergen op maar het waren geen mooie paden, het was echt rots! Dus ik had zoiets, laat dat paard zelf maar zijn paadje vinden want anders dan stuur ik misschien de verkeerde kant op en dan is ie kreupel! Dus dat ging allemaal nog heel goed!:) We reden naar Natural Pool dus toen we daar waren hadden we een stop. Daar dus eventjes gezwommen en toen weer het paard op! Heb ik verdorie mijn broek gescheurd!:O En niet een beetje maar heel erg! Die kon dus weg.. Maarja eerst moesten we nog terug rijden en dat was echt heeel leuk! Want we gingen ook galopperen en Billy Boy wou wel!hhaha Toen we terug waren heb ik maar een handdoek om me heen gedaan dus niemand kon zien dat er dikke scheur in zat! haha. 's avonds zijn we met zijn vieren uit eten geweest, was heel gezellig!:)

Zaterdag zijn we naar het strand geweest en zijn Cornelie en ik 's avonds uitgegaan.

Zondag zijn we weer naar het strand geweest samen met Ronald en 's avonds gingen Ronald, Bas en ik naar Hangover 2 maar helaas viel die na een kwartier uit omdat er stroom uitval was! Later zijn Michelle, Ronald en ik nog uitgeweest en dat was heel gezellig!:)

Verder zijn we maandag, dinsdag en woensdag ook naar het strand geweest, volgens mij hebben we toen niet veel meer speciale dingen gedaan. Woensdag zijn we nog wel uiteten gegaan naar Barefoot, was echt heeeel lekker! En daarna zijn Michelle en ik nog uitgeweest naar Chaos, dat was echt heeeel gezellig! En later geworden dan gepland haha!

Donderdag gingen Ronald, Cornelie en ik quad rijden! Dat was echt super gezellig! Maar nu hadden we een iets andere route genomen dan de vorige keer en kwamen we in duinen terecht! Maar dat ging niet helemaal goed! Paar keer vast gezeten met de quad! haha, het was natuurlijk weer hilarisch want Cornelie reed en opeens waren Ronald en ik haar kwijt, dus wij terug rijden staat ze daar hysterisch naar ons te gebaren dat ze vast staat! Maar vervolgens geeft ze dus heeeeel hard gas! Dus die quad nóg meer ingegraven! haha Nou uiteindelijk hele quad uitgegraven en kregen we m eruit!:) Verder weer veel dingen gezien en hebben we bij strandje gelegen met hoge golven.. Was hele leuke dag!:D 's Avonds gingen Ronald en ik maar weer naar Hangover 2 want we mochten nog gratis.. Is ook echt een film die ik zal aanraden om te kijken! Echt zó grappig!:) (en dit keer wat ik niet de enige die m grappig vond!) Toch denk ik wel dat de bios hier op Aruba leuker is dan in Nederland want alle mensen hier bulderen mee van het lachen! Echt doordat die mensen zo lachen, moet je zelf ook lachen!

Afgelopen vrijdag hebben we niet veel bijzonders gedaan, beetje uitgeslapen, ticket boeken voor maandag om naar Curaçao te gaan! en daarna naar Holiday Inn gegaan om nog wat vragen te stellen en alle dingen in te leveren. Daarna nog eventjes naar het strand geweest.

Zaterdag zijn we vroeg naar Jolly Pirates geweest om te reserveren voor de middag. Jolly Pirates is een groot piraten schip waar je onbeperkt kan drinken en waarmee je drie keer stopt om te gaan snorkelen. Na het reserveren zijn we naar een markt gegaan en hebben we heel veel leuke souvenirs gekocht!:D Daarna gingen Michelle en Cornelie ook nog ticket boeken voor Curaçao want die wisten vrijdag nog niet of ze wilden. Daarna gingen Michelle en ik dus op de Jolly Pirates! Het was het vet gezellig en mooi weer! Echt helemaal naar ons zin gehad! Daarna hebben we nog eventjes op strand gelegen en zijn we uiteten gegaan naar Que Pasa! Was echt heerlijk en gezellig!:D

Vandaag zijn we weer naar de markt gegaan omdat we gister niet zoveel tijd hadden omdat Ronald om 1 uur moest werken.. Dus nog meer souvenirs gekocht! haha Daarna zijn we even naar het strand geweest en heb net even geskypet met pap en mam!:)

Ik denk dat ik nu ongeveer alles heb verteld, ben misschien paar dingen vergeten maar die waren dan vast niet zo heel erg belangrijk haha(A) Ken ondertussen dus zo'n beetje echt elke film die draait! haha en morgen gaan we naar Curaçao! We moeten om 5 uur ons bed uit! Want het vliegtuig vertrekt om kwart over 7! Dan worden we op Curaçao opgehaald en hebben we een tour over het hele eiland! Daarna nog wat vrije tijd en om 7 uur moeten we weer op het vliegveld zijn om terug te vliegen! Ik heb er echt heel veel zin in!:) Denk wel dat ik hierna nog één verslag typ over hoe curaçao was maar weet nog niet wanneer.. En anders dan spreek ik jullie wel weer in Real Life !:D

  • 14 Juni 2011 - 21:46

    Je Oma Annie:

    Hallo Maartje

    Leuk al je verslagen,ik heb ze allemaal gelezen
    Van daag ben je naar curacao ge weest,
    dat was vast ook een leuke ervaring.
    Ik wens je een heel voorsoedige reis
    naar nederland en tot vrijdagavend
    Liefs Oma.

  • 19 April 2015 - 10:42

    Martjedenhartog:

    Hallo Maartje het is Zondagmorgen en heb zopas je bericht gelezen en begrepen dat je nog volop aan het genieten bent.
    Op Curaco ben je toch al eens eerder geweest stage lopen?

    Ik denk dat je vast wel blij bent dat je lieve Zus en Paps en Mams gauw komen en dat jullie gezellig
    met elkaar verder gaan.
    Ik zal vandaag eens bellen hoe het er mee is en of ze wel zolang van Xemmie weg kunnen
    Wat een leuk kereltje is dat.
    Maartje nog een fijne tijd daar met z,n allen
    groetjes Oma en Opa .




Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

Stage Aruba!

Recente Reisverslagen:

19 Juni 2011

Aller laatste verslag...

13 Juni 2011

Één na laatste verslag!

29 Mei 2011

tm 29 mei

23 Mei 2011

T/m zondag 22 mei

13 Mei 2011

Van maandag tot de week erop donderdag
Maartje

Actief sinds 21 Maart 2011
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 14631

Voorgaande reizen:

08 Mei 2015 - 09 November 2015

Australië

07 Februari 2015 - 07 Mei 2015

Zuid-Afrika

18 Maart 2011 - 16 Juni 2011

Stage Aruba!

Landen bezocht: