Van dinsdag tot dinsdag. - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Maartje Hartog - WaarBenJij.nu Van dinsdag tot dinsdag. - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Maartje Hartog - WaarBenJij.nu

Van dinsdag tot dinsdag.

Door: mdenhartog

Blijf op de hoogte en volg Maartje

05 April 2011 | Aruba, Oranjestad

Nou dan hier eindelijk weer een verslagje! Voelt alsof ik twee dagen geleden nog wat getypt heb, maar dat blijkt dus alweer een week te zijn!:O Weet niet zo goed meer wat ik allemaal gedaan heb, dus wordt niet zo'n uitgebreid verslag..

Dinsdag, woensdag en donderdag moesten we werken, was weer heel erg rustig, niet zoveel fooi binnen gehaald, 's avonds hebben we gewoon lekker thuis gezeten.

Vrijdagochtend gingen we eerst tanken, en daarna boodschappen doen. Daarna moesten we om 2 uur werken en hebben we dus eerst nog even wat fooi binnen gehaald van de lunch en daarna moesten we servetten vouwen want het thema was barbeque, dus stonden er buiten heel wat tafels en moesten we buiten serveren. Gelukkig hoefde wij pas rond 6 uur naar buiten want het was hartstikke warm! Dat was wel heel leuk alleen waaide het wel hard dus dat was wel lastig. Het was mijn top dag qua fooi, had 28 dollar gekregen!:D 's avonds gingen Cornelie, Bas en Ronald uit, alleen ging Ronald eerder weg omdat hij Michelle moest ophalen van het werk.

Nou zaterdag weer vroeg uit bed, we zouden om 10 uur in de auto zitten om snorkel spullen te kopen, dat was nog wel een opgave maar uiteindelijk dan toch gelukt. Rond half 12 dan ook op weg naar Baby beach, is een heel mooi strandje in het zuiden van Aruba. Maar voordat we daar eindelijk waren! Echt we hebben zo vreselijk omgereden! haha, op een gegeven moment waren we op een zand weggetje met allemaal geiten! En toen vroeg Ronald dus aan de geiten de weg en kregen we als antwoord Blééhhh. dat was heel grappig want daarvoor hadden we de geiten nog helemaal niet gehoord! Nou toen waren we dan eindelijk op het strand beland en toen wouden we achter een wind scherm gaan liggen maar dat koste gewoon 31 dollar!! AFZETTERS!! Dus dat werd m niet. We gingen onder een boom liggen.. (waar het dus stikte van de hagedissen...) Daar hebben we gesnorkeld, en dat was heel mooi! Toen Cornelie en Ronald samen even gingen zwemmen bleef ik dus liggen en ging ik eventjes slapen. Tot dat ik opeens wakker schrok omdat ik iets om been viel! Bleek het een blaadje te zijn... Gelukkig!:) Maar toen rende er opeens 3 hagedissen langs me heen! Dus ben ik maar ergens anders gaan liggen..(A)
's Avonds zijn we naar de bios geweest naar Gooische vrouwen en daarna nog eventjes een drankje gedaan.

Zondag zijn ronald, cornelie en ik naar Malmok beach geweest en hebben we daar gesnorkeld, daarna zijn we naar Moomba beach geweest en hebben we gewoon lekker gezond en gezwommen.. 's Avonds hebben zijn we uitgeweest naar Moomba beach en daarna naar 080.

Maandag hebben we beetje uitgeslapen en zijn Cornelie en ik naar Moomba beach geweest en verder hebben we de hele dag niet zoveel gedaan.

En toen was het alweer vandaag, onze laatste vrije dag(A). Net geskyped met pap, mam en Mariëlle en zometeen gaan Cornelie en ik nog naar het strand.

De rest van de week moeten we elke dag werken vanaf 3 uur, dus weet niet precies wanneer ik weer iets laat horen.;)

Verder heb ik ondertussen 3 boeken uit, waarvan 1 van de e-reader, bevalt me goed! En hebben we tot nu toe 6 hagedissen uit ons appartement kunnen halen... Begin er steeds meer aan te wennen. Hebben gister dan nog ons appartement opgeruimd en foto's gemaakt, die zullen we binnenkort ook op mijnalbum zetten. Verder tot nu toe drie leguanen gezien, en 1 suikerbuik vogeltje (die zijn echt heel mooi! )

Knuffeltjess!

  • 08 April 2011 - 17:42

    Martjedenhartog:

    Hoi Maartje zonet je mail gelezen en begrepen dat je het leuk hebt met je
    collega,s.Dat snorkelen lijkt me ook heel leuk,zie je dan ook mooie vissen?
    Heb je al hagedissensoep gekookt?
    Er was toen ik op school was een meisje die ving ze en at ze rauw om te griezelen vonden wij dat.
    Nog veel werk plezier toegewenst van Opa en Oma.

  • 13 April 2011 - 16:36

    Maartje:

    Hee oma,

    Ja met snorkelen zien we wel veel mooie vissen! hebben ook al wat slangen gezien en een trompet vis en andere gekleurde vissen.
    Heb nog geen hagedissensoep gemaakt haha, lijkt me toch niet zo heel lekker. haha
    Groetjes van mij.

  • 13 April 2011 - 18:41

    ZUS:

    hier dan eindelijk mijn reactie.
    ik had het verhaal inderdaad nog niet gelezen.
    pap, mam en ik zijn donderdag naar de bioscoop geweest. gooische vrouwen.
    viel me een beetje tegen, had meer humor verwacht.
    ik heb nu al zin in aruba! hopelijk kunnen we dan ook een paar keer met JOU stappen..
    en koninginnendag, moesten we nog een oranje shirt kopen???

    XXXX (L)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

Stage Aruba!

Recente Reisverslagen:

19 Juni 2011

Aller laatste verslag...

13 Juni 2011

Één na laatste verslag!

29 Mei 2011

tm 29 mei

23 Mei 2011

T/m zondag 22 mei

13 Mei 2011

Van maandag tot de week erop donderdag
Maartje

Actief sinds 21 Maart 2011
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 14640

Voorgaande reizen:

08 Mei 2015 - 09 November 2015

Australië

07 Februari 2015 - 07 Mei 2015

Zuid-Afrika

18 Maart 2011 - 16 Juni 2011

Stage Aruba!

Landen bezocht: