Van dinsdag tot woensdag - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Maartje Hartog - WaarBenJij.nu Van dinsdag tot woensdag - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Maartje Hartog - WaarBenJij.nu

Van dinsdag tot woensdag

Door: mdenhartog

Blijf op de hoogte en volg Maartje

13 April 2011 | Aruba, Oranjestad

Hallo iedereen, ben ik dan eindelijk weer een keer! Heb het heel druk gehad want moest vanaf woensdag elke dag werken en ben zaterdag eindelijk weer een keer vrij.. Dan waarschijnlijk naar het strand.. Wat ik de vorige keer nog vergeten was te vertellen was wat er allemaal op 1 april is gebeurt! 's nachts begon het al, want Richard, Bas en Ronald wouden gaan zwemmen en ik en Cornelie hadden daar geen zin in.. Dus zij gingen zwemmen maar toen hebben ze ons met kleren en al in het water gegooid! Dat lieten wij natuurlijk niet zomaar gebeuren dus hebben we een flats mayonaise op hun voorruit gesplast, en tampons met limonade aan hun ruitenwissers gedaan! Zodat wanneer ze het schoon wouden maken die heen en weer zouden gaan! (Ronald vond dit heel kinderachtig, wij des te leuker!)

Verder hebben we dus elke dag gewerkt, vanaf 3 uur. Zijn vrijdag en zondag uitgeweest en zijn dinsdag naar het strand gegaan. Hebben maandag loon opgehaald, dat gaat hier zoals dat 40 jaar geleden ook in Nederland ging. Je krijgt een check op het werk en daarmee moet je naar de bank om je geld dus op te halen! Maar Cornelie had de pech, ze was haar paspoort vergeten, ik ook maar ik had mijn rijbewijs wel mee. Verder hebben we maandagavond een poging gedaan om naar de fontijn te gaan die op muziek speelt maar we kwamen daar 1 minuut voor 12 en om 12 uur stopte die, dus dat was wel jammer, volgende keer beter..

Het werk is trouwens wel heel chill want we hebben niet heel veel te doen, hier even een dag beschrijving:
Om 3 uur beginnen dus meestal kwart voor inklokken en dan omkleden. Dan naar het restaurant lopen en moeten we alle tafels schoon gaan maken. Daarna alle zout, peper en suiker bijvullen. Dan zijn we eigenlijk rond 4 uur wel klaar. Dus mogen we achterin het restaurant gaan zitten en net doen alsof we met school bezig zijn tot kwart voor 5. Dan kunnen we gaan eten.. Nouja eten, meestal is er niet echt iets wat lekker is, en het is bijna altijd hetzelfde.. En dan moeten we om kwart voor 6 weer beginnen en wachten totdat er mensen in je station komen.. En dan om kwart voor 10 ongeveer mokken op tafel zetten voor het ontbijt. En dan zijn we vaak om kwart over 10 wel klaar met werken..

Verder ben ik eigenlijk al heel veel vergeten wat ik precies allemaal gedaan heb welke dag, waarschijnlijk was het dan dus niet zoveel.. haha. Morgen ga ik dan eindelijk nieuwe schoenen kopen (deze zijn onder tussen echt helemaal kapot..)

Ik vind jullie reacties allemaal heel leuk en volgens Chris moet ik er meer op reageren, dus zal ik vanaf nu een reactie plaatsen als reactie op jullie reacties! haha

De zonnige groetjes!:D

  • 13 April 2011 - 18:45

    ZUS:

    NU BEN IK DE EERSTE! geniale grappen op 1 april.
    ik heb werkelijk niks geen grap gehad.
    BALEN van die fontijn.. als wij er zijn, rij je ons er ook wel even heen toch?
    ik ben benieuwd..

    XXXX

  • 14 April 2011 - 11:56

    Els:

    He Maartje! Gezellig hoor zo je verhalen!
    Leuke stage zo te lezen! Ga er maar lekker van genieten...nog effe en dan staan je vader en moeder al weer voor de deur!
    Groetjes van ons allen!

  • 15 April 2011 - 17:42

    Carla:

    Hoi Maartje,
    Leuk om je belevenissen te lezen. als ik het zo lees heb je het prima naar je zin, |Beetje werken, beetje zonnen, beetje zwemmen enz.
    Geniet er maar lekker van.

    Tot de volgende keer,

    Groetjes Carla en de rest van de fam.

  • 16 April 2011 - 17:43

    Laura, Abcoude:

    Hee meis! Wat een superleuke verhalen om te lezen! Haha, die 1 april grap, geweldig! Geniet maar lekker van die rustige werkdagen, straks als het vakantie is zal het wel drukker zijn denk?! En ik las in je vorige verhaal dat je er ook leuk uit kunt gaan, is het druk daar met jongeren? xxxx, ons!

  • 19 April 2011 - 18:57

    Oma Den Hartog:

    Hallo Maartje je verslag gelezen en dat je het reuze naar je zin hebt.
    Veel plezier als je fam over komt.
    Wij hebben hier prachtig Lente weer.
    Er zijn 18 lammetjes bij 8 schapen geboren .To t de volgende keer maar weer.
    Liefs van Opa en Oma .

  • 08 Mei 2011 - 17:13

    Diantha:

    Whooo ik heb het echt nog steeds druk. Ik heb express aangevinkt dat als jij weer heel bericht post dat ik een mail krijg dus telkens als ik mijn mail bekijk dan zie ik dat ik nog steeds jou verhalen moet lezen. Dus daarom deze late reactie:p ik ga ze allemaal lezen:D ik ga je binnenkort even een persoonlijke mail doen:) maar super leuk om van je te horen natuurlijk:D die 1x ril actie is typisch Maartje!! Ik moest er wel om lachen hihi nou ik ga je andere berichten lezen zodat ik weer bij ben over jou practige leven schatje patatje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

Stage Aruba!

Recente Reisverslagen:

19 Juni 2011

Aller laatste verslag...

13 Juni 2011

Één na laatste verslag!

29 Mei 2011

tm 29 mei

23 Mei 2011

T/m zondag 22 mei

13 Mei 2011

Van maandag tot de week erop donderdag
Maartje

Actief sinds 21 Maart 2011
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 14638

Voorgaande reizen:

08 Mei 2015 - 09 November 2015

Australië

07 Februari 2015 - 07 Mei 2015

Zuid-Afrika

18 Maart 2011 - 16 Juni 2011

Stage Aruba!

Landen bezocht: