Eindelijk dan maar weer een verslagje! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Maartje Hartog - WaarBenJij.nu Eindelijk dan maar weer een verslagje! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Maartje Hartog - WaarBenJij.nu

Eindelijk dan maar weer een verslagje!

Door: mdenhartog

Blijf op de hoogte en volg Maartje

02 Mei 2011 | Aruba, Oranjestad

Nou ik heb net eventjes gekeken maar het laatste verslag was alweer 20 april! Ongelofelijk, wat gaat de tijd snel!

Nu moet ik wel even heel goed nadenken wat ik de laatste tijd allemaal gedaan heb! vanaf donderdag tot en met zondag moesten we werken en hebben we ook niet super veel gedaan, keer schoongemaakt, supermarkt geweest verder heeeel veeeel schoenenwinkels afgestruind maar geen schoenen gevonden! Heel irritant.. Heb tot nu toe wel 3 shirtjes gekocht!:) Verder weet ik het niet precies meer..(A)

Die zaterdag was onze band lek en heeft Ronald die voor ons verwisseld! Een echte held!:) Dinsdags naar de autogarage want zaterdag moesten we om 12 uur beginnen met werken dus hadden we geen tijd meer en zondag en maandag was het pasen. Al die dagen dus gereden met een miniscule band..

Zondags moesten weer om 12 uur beginnen maar waren we om 4 uur wel klaar!:) Toen zijn we nog eventjes naar het strand geweest en 's avonds met z'n vieren (Michelle en Ronald waren die dag vrij..) naar plaza geweest.

Maandags en dinsdag waren we vrij.. Maandag hele dag naar strand Moomba geweest.. 's avonds naar de film Rio met Michelle en nog wat nieuwe mensen! Was heel gezellig! Daarna zouden we naar het casino gaan maar eerst broer van Paul ophalen, hebben we daar eerst nog eventjes gezellig gezeten. En daarna naar Casino geweest.

Dinsdag hebben we uitgeslapen, supermarkt en 's middags zijn Cornelie en ik op zoek gegaan naar een snorkel strandje.. Hebben we uiteindelijk niet echt gevonden want dan moesten we een heel stuk zwemmen maar het waaide heel hard dus dat leek ons niet zo verstandig.. Zijn we iets verderop gaan zwemmen.. 's Avonds naar Perle d'or geweest, was afscheidsfeestje van iemand.. Was heel gezellig(A)..

Woendag weer uitgeslapen en daarna gewerkt.. Donderdag ook gewerkt en vrijdag ochtend naar de supermarkt om taart te kopen voor Marco! Want papa, mama, Marco en Mariëlle kwamen aan! En Marco was jarig!:) Na het werk dus even bij ze langs gegaan.. Waren alleen niet zo gezellig want hadden beetje last van jetlag.. Zijn dus ook niet mee gaan feesten op Koninginnennacht.. Wij zijn naar Upstairs gegaan en was heel gezellig!:)

Zaterdag beetje uitgeslapen en daarna weer naar fam gereden en bij hun voor naar het strand gegaan. 's avonds goed Koninginnendag gevierd in Senor Frogs! (Zie foto's) Was zeer geslaagd:).

Zondag om 10 uur afgesproken om weg te gaan.. Je kan begrijpen, dat was best vroeg(A). Maar toen zijn we naar Renaissance Island gezwommen vanaf Nikky beach. Alleen papa en mama waren met bootje gegaan, zodat zij de spullen mee konden nemen.. Zwemmen was niet zo heel erg ver.. Alleen het stuk lopen daarna was wat vervelend omdat er allemaal stenen/schelpen lagen en we hadden geen slippers aan.. Maar alles was de moeite waard! Echt zo'n mooi eiland! Ook Flamingo's gezien en leguanen! (zie foto's) Echt heel leuk ook nog mooi gesnorkeld! en kajakken.. Was echt de moeite waard!:) 's avonds hebben we even een ijsje gedaan op de Highrise en zijn vroeg naar bed gegaan.. tenminste dat was de planning maar we lagen dus om 1 uur op bed(A)..

Vanochtend er om kwart voor 10 uit gegaan om te skypen met Chris, foto's erop te zetten en eventjes dit verhaaltje te typen(A).

Nou volgens mij zijn jullie nu helemaal bij.. haha.

Xxxxx

• 02 Mei 2011 - 16:48

Els:

weer een leuk verslag! Je hebt het best naar je zin zo te lezen...wil je straks nog wel naar huis???
    Groetjes aan allemaal. Laat ze maar wat moois zien van dat mooie eiland!
    Liefs van ons allemaal!
    Jacob- Els- Patrick en Vincent

• 02 Mei 2011 - 16:54

Maartje:

Hee Els,

Dankje, heb het zeker naar mn zin.. Maar heb wel zin om naar huis te gaan, maar dat komt meer door Chris verder heb ik het hier echt wel naar mijn zin! Je krijgt de groetjes terug van iedereen hier!;) En ik ga inderdaad eventjes alles laten zien!:)

Liefsss!(L)

• 02 Mei 2011 - 17:56

Carla:

He Maartje, wederom weer een gezellig reisverslag. Je vermaakt je prima zo te lezen. Zijn \Kors, Lida, Marielle en Marco nu bij je?
    Een gezelige tijd met ze en tot de volgende keer.

Groetjes Carla

• 04 Mei 2011 - 02:18

Maartje:

Hee Carla,

Ja ik vermaak me echt wel! Helemaal nu ik aantal dagen vrij ben en dus veel dingen kan ondernemen!:) Maar Papa, Mama, Marco & Mariëlle zijn inderdaad hier, is echt gezellig!:)

Xx

• 06 Mei 2011 - 12:32

Ellie:

Dag Maartje,

Leuk weer om te lezen hoor, inderdaad, we zijn weer helemaal bij ;)
    Reuze fijn dat we paps en mams twee dagen mochten lenen. Wij hebben GENOTEN van hun aanwezigheid. Superleuk. Wil je hen van ons feliciteren met hun trouwdag vandaag ?

DIKKE KUSSEN van Ellie en Gijs

• 06 Mei 2011 - 17:19

Laura, Abcoude:

Hee meis!! Fijn om te horen dat het zo goed met je gaat! Ik heb net even de foto´s bekeken, zijn echt super leuk! Wat ziet het er daar mooi uit zeg, echt waanzinnig gewoon! Nog een fijne tijd met de fam daaro! Groetjes uit Abcoude! xxxxxxxxxxxxxx

• 08 Mei 2011 - 17:27

Diantha:

Houd je zelf trouwens geen dagboek/logboek bij? Moet je wel doen hoor! Deed ik ook met Malta en Londen enzo. Dat was net zoiets, en later dat terug lezen is heel leuk!!

Haha je ouders broer en zusje last van jetlag.. Als ik langs zou komen dan zou ik gewoon doorgaan naar het groote feest, zo kom jeweer goed in het ritme toch.. Hahah grote grap natuurlijk! Tamelijk logisch namelijk dat ze niet mee gingen;)

Goed om dit allemaal te lezen! Leuk!! Kijk uit naar je volgende berichtje! Kusjesssssss

• 10 Mei 2011 - 13:13

Zusje:

halloo, daar ben ik dan eindelijk met me reactie.
    ik denk dat ik even wat hulpsteuntjes ga geven voor je volgende verslag, aangezien ik zag hoe erg je hersens kraakte om te onthouden wat je allemaal gedaan hebt.
    - woendag jeepsafarie met julias.
    - donderdag quad + pizza.
    - vrijdag moest jij werken en auto maken.
    - zaterdag werken, uit eten en sleutel in auto.
    - zondag werken en ons uitzwaaien EN TOCH NOG UIT.
    - maandag lekker vrije dag en weet ik niet wat je gedaan hebt, hahaha!
    hopelijk heb je er wat aan, hihi.

ik mis je nu eigenlijk wel een beetje, vooral toen we allebei in tranen uit barstte.... :O

DIKKE KUS JE ZUS!