van donderdag tot woensdag - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Maartje Hartog - WaarBenJij.nu van donderdag tot woensdag - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Maartje Hartog - WaarBenJij.nu

van donderdag tot woensdag

Door: mdenhartog

Blijf op de hoogte en volg Maartje

20 April 2011 | Aruba, Oranjestad

Nou daar is dan weer het weekelijkse verslag;) Deze week is er niet heel veel gebeurd, moesten donderdag, vrijdag en zondag werken. Vrijdag was een meevaller want ik was niet ingedeeld en ze hadden me ook niet nodig in een ander restaurant dus ik mocht om 6 uur naar huis, en toen vroeg ik of Cornelie misschien ook mee mocht omdat ik haar anders alsnog op moest halen om half 11 toen mocht dat ook nog! Dus hebben we wat rond getoerd zodat we de omgeving wat beter leren kennnen. Daarna zijn we nog uitgeweest. Zaterdag zijn we er op tijd uitgegaan en naar Nikki beach gegaan. Daar hebben we een heel stuk gezwommen naar ... eiland (weet eventjes niet meer hoe dat heet) En daar zouden flamigo's zijn maar die waren er helaas niet. Wel heel veel vliegtuigen zien landen en opstijgen. 's avonds zijn Ronald, Cornelie en ik uiteten geweest (zie foto's op mijn album) en daarna vrij op tijd naar bed gegaan. Zondag zouden we 's ochtends even naar het strand gaan maar toen werden we om 9 uur 's ochtends op gebeld door onze manager of we om 1 uur wouden beginnen met werken en dat we om 9 uur vrij zouden zijn. Dus dat hebben we gedaan en 's avonds zijn we naar Moomba beach geweest.

Maandag waren we vrij en hebben we eerst uitgeslapen en toen zijn we nog even naar manchebo beach geweest (weet niet precies hoe dat schrijft)

Dinsdag zijn we 's ochtends gaan winkelen en 's middags bij het zwembad gelegen en 's avonds hebben we gezellig kaas fondue gegeten!

En toen was het alweer vandaag! Zouden vrij zijn maar werden vanochtend om 10 uur gebeld dat we toch moesten werken omdat er teveel gasten zijn. Toen hebben we dus nog eventjes snel ons appartement schoongemaakt en nu zit ik hier weer te typen en te bellen met Chris!(L)

Verder zijn we deze week ook nog weer bij de fontijn geweest, weet niet meer precies welke dag dat was. Alleen viel die fontijn dus dik tegen! Was ons verteld dat het op muziek zou gaan maar dat gebeurde niet en hij zat minuten op dezelfde stand. Viel beetje tegen.. Daarbij werden we ook nog eens lek geprikt door de muggen.

Verder heb ik denk ik niet zoveel te vertellen. Hoe gaat het verder met jullie zijn er nog speciale dingen gebeurd in het leven waar ik echt vanaf moet weten? Tell me!

  • 20 April 2011 - 20:10

    Carla:

    Saai hoor zo'n fontein die het niet doet.

    Ze zijn daar misschien niet beter gewend want wij hebben daarvoor de efteling.

    Groetjes carla

    hoe kom ik nou toch bij die foto's van je?

  • 22 April 2011 - 15:18

    Je Zusje En Menno:

    hoi hoi.

    haha, dus je zit nu mooi onder de muggenbulten??
    wannee rgaan we weer skypen??

    heb je daar ook gewoon pasen? of zijn er geen chocolade eitjes??

    xxxxxxx van mij en groetjes van menno!!

  • 22 April 2011 - 19:42

    Astrid:

    Hoi Maartje,
    We blijven trouw je verslagen lezen en vinden ze nog steeds erg keuk. Hier is alles goed. Het is heerlijk weer. Vanmiddag is je moeder geweest en we hebben heerlijk gekletst. Nog een paar dagen en dan komt je familie gezellig naar je toe. Geniet nog lekker hoor!!! Groetjes van ons allemaal. Xxxx

  • 28 April 2011 - 15:26

    Marlot:

    Maartje!
    Echt leuk om al jou verhalen te lezen, als ik nieuwschierig ben naar hoe je het daar hebt dan ga ik even naar deze site en dan ben ik weer een beetje op de hoogte:) Met mij gaat hier ook alles goed, ga morgen lekker weekendje naar Antwerpen. Dus gelukkig ben je niet de enige die koninginnedag moet missen en volgens mij gaat de rest het ook niet echt flink vieren;) In Aruba vieren ze het zeker ook nog wel een beetje?
    Ben je ondertussen al een beetje bruin geworden? De afgelopen weken was het in Nederland ook heerlijk weer, super relaxed. Ohja ik heb nog nieuws, als het goed is heb ik mijn P eindelijk gehaald:D
    Groetjes aan de rest;)

    Kuss,,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

Stage Aruba!

Recente Reisverslagen:

19 Juni 2011

Aller laatste verslag...

13 Juni 2011

Één na laatste verslag!

29 Mei 2011

tm 29 mei

23 Mei 2011

T/m zondag 22 mei

13 Mei 2011

Van maandag tot de week erop donderdag
Maartje

Actief sinds 21 Maart 2011
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 14635

Voorgaande reizen:

08 Mei 2015 - 09 November 2015

Australië

07 Februari 2015 - 07 Mei 2015

Zuid-Afrika

18 Maart 2011 - 16 Juni 2011

Stage Aruba!

Landen bezocht: