Vervolg - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Maartje Hartog - WaarBenJij.nu Vervolg - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Maartje Hartog - WaarBenJij.nu

Vervolg

Door: mdenhartog

Blijf op de hoogte en volg Maartje

22 Maart 2011 | Aruba, Oranjestad

Oeeeps, einde is beetje verkeerd gegaan.. Haha, beetje wennen dit.. Maar het internet blijkt nu dus toch op Cornelie haar laptop te zitten, dus die zit nu op het kaartje, en ik zit naast het washok waar we gratis internet ergens vandaan kunnen oppikken! haha het is best wel grappig want hier rijdt iedereen langs en iedereen zwaait en zegt gedag! Ook hebben we al 2 liften gehad vanaf Blue Village naar de supermarkt, ookal is het maar 5 min lopen! haha, maar die liften zullen vast niet zo blijven, het heeft er nu ook mee te maken dat er nog 5 cm water ligt op sommige plekken van de straat..

Nou volgens mij heb ik nu alles wel verteld!;) het is hier nu 8 uur en ga zo nog even gezellig zitten met elkaar.. Morgen moeten we naar de belasting om een persoonsnummer op te vragen en dan om 3 uur naar Holiday Inn om te beginnen met werken! Spannend....

Foto's kunnen tot nu toe even gevonden worden op Cornelie haar waarbenjij.nu, haar site is www.corneliee.waarbenjij.nu

• 22 Maart 2011 - 12:15

Astrid De Valck:

Erg leuk om zo op de hoogte te blijven over je aruba-avontuur!!!! Lekker genieten hoor!! Xx

• 22 Maart 2011 - 17:23

Lida:

je link is doorgestuurd naar vele vrienden en bekenden.
    Fijn, je ff gesproken te hebben gisteravond.
    Werk ze !! ( wij hebben onze dag erop zitten. :D )
    xx Lida

• 22 Maart 2011 - 17:32

Els:

He Maartje, nog maar net weg en al zo'n avontuur achter de rug!!
    Wat een weer! en dan al die fijne beesten in je kamer...
    Veel plezier met je eerste werkdag en we blijven je volgen! :)
    xx Els

• 22 Maart 2011 - 17:42

Oma Den Hartog:

Fijn Maartje om een verslagje van je te lezen,natuurlijk gaan Opa en Ik je volgen. Veel plezier met al die leuke beestjes.Geniet van deze unieke omgeving en veel plezier op je eerste werkdag. knuffels Oma.

• 22 Maart 2011 - 18:59

Laura:

Wat een verhaal zeg! KLinkt erg spannend allemaal! Succes met werken!! Ben benieuwd hoe jullie het vinden!

• 22 Maart 2011 - 19:00

Anouk:

Leuk verhaal maartje! Gelukkig is het gestopt met regenen! En dikke mazzel dat je 41 dollar gewonnen hebt man! dat moeten we ook is in nederland proberen!:) Succes met je eerste werkdag!!

• 22 Maart 2011 - 21:19

Uncle Stef:

Hoi Maartje,
    Leuk hoor om je te volgen. Klinkt lekker ongeorganiseerd daar, maar ook lekker relaxed!
    Afgelopen vrijdag met je zus gedanst op ons personeelsfeest; leuk hoor zo'n collega!
    groeten ook van Susanne, Tijs en Erna

• 22 Maart 2011 - 22:39

Franny:

Hallo Maartje,
    Wat een fantastisch idee om stage te lopen op Aruba. Mijn zus is net thuis uit Aruba en heeft een heerlijke niets doe strandvakantie gehad.Verwen jij de toeristen maar goed in jullie hotel ,wie weet krijg je dan lekker veel fooi.Geniet ervan liefs de Veldmuisen uit Nigtevecht

• 24 Maart 2011 - 18:40

Corrin:

Hoop dat het auto huren vandaag lukt.
    Leuk je verslag te lezen bij jou staat er tenminste meer informatie in(haha)