Dinsdag 22 maart - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Maartje Hartog - WaarBenJij.nu Dinsdag 22 maart - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Maartje Hartog - WaarBenJij.nu

Dinsdag 22 maart

Door: mdenhartog

Blijf op de hoogte en volg Maartje

23 Maart 2011 | Aruba, Oranjestad

Nou vanochtend ging de wekker dus om 9 uur. We waren van plan om even een duik te nemen, naar het belastingkantoor gaan om persoonsnummer aan te vragen en dan weer even terug om te eten. Maar toen hoorde we van Ronald dat hij een formulier nodig had om dat persoonsnummer op te halen en dat hadden we dus niet. Dus daar hoefde we niet meer naartoe.
Om 2 uur gingen Cornelie en ik richting Holiday Inn en daar hebben we eerst nog wat papieren getekend en zijn we erachter gekomen dat we in Nederland allemaal dingen voor niks hebben aangeschaft...
Toen gingen we kleren passen, nou ÉÉN grote ramp! Echt zo verschrikkelijk lelijk!:O
Maarja, toen werden we dus naar het restaurant gebracht. We moesten werken in het restaurant Corals, dit is een buffet restaurant, dus opzich best wel gemakkelijk. We hoefde alleen maar wat drankjes te brengen (alleen de drankjes die niet in het automaat zitten, zoals bier, wijn etc.) Daar werden we ingewerkt door Eveline, een andere Nederlandse stagier die er al 7 weken stond.
Rond 5 uur gingen we eten en moesten om kwart voor 6 weer aan het werk. Iedereen krijgt zijn eigen "regio" om te werken en alle fooi die je daar binnen haalt mag je zelf houden! Deze fooi is meestal van 10 tot 20 dollar!:D Dus dat valt alles mee! Verder hebben we rooster gekregen en Cornelie en ik hebben tot nu toe dezelfde tijden! Dus waarschijnlijk gaan we toch een auto huren, want de taxi is wel heel duur, en de bus snappen we hier nog niet echt(A). Verder moeten we deze week elke dag om 3 uur beginnen tot ongeveer 11 uur, maar we zijn donderdag & vrijdag waarschijnlijk vrij! Heel misschien vrijdag niet.. Dus dan wordt het zonnen!:D haha
Vandaag hadden we 4 dollar opgehaald omdat we met z'n drieën samen deden.
Morgen gaan we dus wel naar de belastingdienst om persoonsnummer op te halen en we moeten nieuwe schoenen kopen omdat deze niet voldoen ofzo. Het enige wat ze zeggen is dat je zwarte schoenen moet hebben, maar die van ons zijn toch echt zwart hoor! haha rare Arubanen... En dan dus weer om 3 uur beginnen. Verder gingen we net even bij Ronald langs en ik zag opeens iets bewegen onder de magnetron... Dus Ronald kijken, en ja hoor, WÉÉR een hagedis! Dit keer wel een kleintje maar toch! Maar toen gingen we dus een bezem bij de buren vragen, kwamen we terug, is de hagedis verdwenen! Nu, ongeveer halfuur later is ie nog steeds spoorloos!:O Dus ik zeg tegen Ronald & Michelle, weltrusten! haha

Nu ga ik slapen want inmiddels is het hier ook alweer kwart over 12.. Heel erg bedankt voor de reacties allemaal, is echt leuk om te lezen dat zoveel mensen dit lezen! Krijg ik toch het gevoel dat ik het niet allemaal voor niks doe! haha

Xx.

  • 26 Maart 2011 - 19:52

    Marlot:

    Maartje,
    Echt leuk om je verhalen te lezen! Je moet ook lekker veel foto's gaan maken hoor, ben heel benieuwd hoe het er allemaal uitziet. En ik wil natuurlijk je mooie werk-outfit even bewonderen:P Echt lekker dat je nog wel wat vrije dagen hebt, dan heb je er ook nog een beetje vakantie. Volgens mij heb je het wel naar je zin daar he? Geniet er lekker van!!

    Dikkee kuss

  • 26 Maart 2011 - 21:07

    Marjo:

    leuk om te horen hoe een stage op Aruba verloopt. ik weet niet of ik er ook voor zou kiezen, ik hou nl. helemaal niet van beessies. ik ben ook erg benieuwd hoe je eruit ziet in "uniform". laat maar eens een mooie foto zien! groetjes van Marjo

  • 28 Maart 2011 - 15:50

    Ellie En Gijs:

    He lieve nicht, die hagedissen zijn reuze vriendelijk hoor. Groot gelijk dat je gewoon gaat slapen. Ze zijn banger voor jou dan omgekeerd en als je ze eens goed bekijkt, best mooi eigenlijk ;) !

  • 04 April 2011 - 12:59

    Zus:

    hahaha, beetje laat dat ik het lees,
    maar toch.
    alle mailtjes lees ik gelukkig wel!
    op naar het volgende verhaal,
    daar reageer ik wel weer.

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

Stage Aruba!

Recente Reisverslagen:

19 Juni 2011

Aller laatste verslag...

13 Juni 2011

Één na laatste verslag!

29 Mei 2011

tm 29 mei

23 Mei 2011

T/m zondag 22 mei

13 Mei 2011

Van maandag tot de week erop donderdag
Maartje

Actief sinds 21 Maart 2011
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 14628

Voorgaande reizen:

08 Mei 2015 - 09 November 2015

Australië

07 Februari 2015 - 07 Mei 2015

Zuid-Afrika

18 Maart 2011 - 16 Juni 2011

Stage Aruba!

Landen bezocht: